seymaozy Oğlum prematüre 31 haftalık doğdu Şuan 8 aylık düzeltilmiş 10 ay oldu doğalı ama hala desteksiz oturma yok devriliyor yanlara emekleme yok tutunup kalkma yok sürünme yok ne yapacağımı şaşırdım birde kendi etrafında dönmede yok var mı bizim gibi olan
3kedili2bebekli seymaozy en azından dönebiliyor ve surunebiliyor olması lazımdı ve direk devriliyor bı 10 saniye bile durmuyorsa mutlaka doktor görsün bence 32 haftalık bebeklerim kronolojik 8 ayda düzeltilmiş 6.5 ayda dönüyor yuvarlaniyor surunuyordu desteksiz oturmaya yeni baslamislardi kronolojik 8.5 aylıkken emekleme ve tutunup kalkma başladı tabi ki premature bebeklerde biraz daha geç oluyor ama mutlaka doktor gorse iyi olur bence
cigdem53 seymaozy benimkide aynı canım oturuyor ama az haraket etse geriye düşüyo emekleme de yok dönme de yok ara sıra canı isterse oda
Birdunyabircennetannesi seymaozy 35 haftalık doğdu Ayda döndü Ayda desteksiz oturdu Ben doktora götürmüştüm bir şey çıkmamıştı sizde sorun bu durumları
2503 seymaozy kızımla aynı sayılır 32 haftalık şimdi 10 aylık düzeltlmiş 8 yaklasık 1 aydır desteksiz oturuyo ama sürünmüyo
seymaozy 3kedili2bebekli dönüyor iki taraflı hatta yuvarlanıyor o şekilde odadan bile çıkıyor ayaklardan destek olursan kendini ittiriyor ilerliyor ama kendi başına yapamıyor elleri ile otururken yanlarda tutuyor destek oluyor öyle biraz duruyor ama elini kaldırınca devriliyor götüreceğim ya çok gecikti kendi başına tutarak ayağa kalkma yok ama bi tutturunca duruyor bir süre ayakta ellerinden tutuncada adım atıp ilerliyor bu kadar
seymaozy Birdunyabircennetannesi tetkik mi yapıldı doktorumuz eeg ve mr istedi inşallah birşey çıkmaz çok korkuyorum
seymaozy 2503 bizimki devriliyor direk ama oturmayı sevmiyor hemen aglıyor bizde sürünmede yok sadece ayaklardan destek alınca ittiriyor kendini ama ilerlemem istiyor poğusunu kaldırıyor ileri atılmak istiyor
Birdunyabircennetannesi seymaozy 1 ay daha bekleyelim tekrar gel eğer yine oturamazsa demişti o sırada oturmaya başladığı için götürmedim Genel muayene yapmıştı tek
seymaozy cigdem53 otururken elleriyle destek oluyor mu yoksa iki eli ile oyuncak tutup beli dik şekilde durabiliyor mu
seymaozy cigdem53 olsun yine iyiymiş bizimkisi elleriyle destek alıyor yerden bir elini destek alıyor ikisiyle oyuncak tuttu mu düşüyor ne kadar sürede bu gala geldi peki
cigdem53 seymaozy canım onu bile yapması bir sorun yok demek stres yapma her bebek farklıdır unutma korkunu anlıyorum bende otursun istedim hep 6 ayda oturdu ama elleriyle tutundu 7ayı geçti sonra tutunmadan oturdu ama gene devriliyo geriye sağa dola düşmüyo sadece seninkide yapıcak