ogretmenanne2024 bence doktorunu dinle canım. Benim kızım ilk iki ay birer kilo almıştı 3 aylıkken yarım kilo almıştı. Doktorumuz mama takviyesine başla dedi ben öyle başlamıştım. Doktoruna inanıyorsan güven yani, onunla birlikte ilerle, tavsiyelerine uy derim