Selinisi taaaam 10 gün hastane de yattım özel odada
Aynı durum u yaşadım , umursamadım hırıltıyı zatürre olmuş meğerse minik bedeni neler yaşadı 2 ay bebeğim
Hastaneden çıkalı 10 gün oldu çok şükür iyiyiz ama arada hırıltısı devam ediyor zeytinyağı veriyorum balgam atabiliyor böylece
Allahım şifasını versin bebeğinin inşallah iyileştir en yakın zamanda korkma bol bol dua et , bol bol emzir yavrunu