albaayrk doğum yaptıktan sonra taburcu olduğum gün tekrardan rapor verdi doktorum. Doğumdan sonraya aktardığım bir ayım vardı. İzin bitiş tarihine kadar yazıyordu. Onu ve doğum belgesini işyerime gönderdim o süreçte. E nabızdan da görünür bu arada. Ücretsiz izne ayrıldığımds sadece bir dilekçe verdim. Ekine de önceden gönderdiğim o evrakları ekleyip gönderdiler.