Merhabalar 657 ye tabi 4b li personelim temmuz ayında doğum yaptım. 24 haziranda doğum öncesi iznime çıktım ve doktorumdan çalışamaz raporu alıp işyerime ilettim. Doğumu yaptıktan sonrada bebeğimin doğum raporunu ilettim. Şimdiye kadar herhangi bir sorun çıkmadı ancak dün ücretsiz izin için dilekçe verdiğimde doğum öncesinde raporumda rapor bitiş tarihi olmadığını ve doğum sonrası raporumun sistemde görünmediğini söylediler. Doğum yaptıktan sonra ayrıyeten izin için doktordan tekrar rapor mu almam gerekiyordu? Bilgisi olanlar tecrübeli olanlar bilgi verebilir mi?