zumramomm kızım 1 yaşını 1 ay geçti şükür hiç düşmedi. Dönmeye başladığı an hatta sinyalini verdiği andan itibaren asla kanepeye koltuğa koymadım hep oyun halısında durdu. Ve hemen beşiğinin asansörünü alt kata aldım tutunup kalkmasın diye. Gece her emzirmeye kalktığımda önce elimi yüzümü yıkarım ve telefonu alırım yanıma boş boş gezinirim saatlerce uykusuz kaldığım oldu için geçer korkusu ile yaptım tüm bunları şükür ki hiç düşmedi.