zumramomm ben bekarken nasıl düşer ya falan derdim herkesten duyardım bebeği olanlara farz gibi 😅
Oğlum 6-6,5 aylıkken uyuttum etrafında tam tamına 3 yastık var kapı çaldı yatak odasıyla kapı arası 10 adım tam kapıyı açtım daha elimi bile çekmeden taaak diye bi ses geldi eşimle fırladık ayakkabıyla daldı içeri. Tam 180 derece dönüp yastığı kenara itmiş totosuyla komodine inmiş ordanda sırt üstü yere başının yanını çarpmıştı. Allahtan komodin yüksek değil köşesine vs denk gelmemişti baya bi ağladı sakinleştirdik muayenesini yaptık gerekli kontroller doktor vs derken 2 hafta kafası şiş gezdi bi meyvenin bi yeri çarpar yumuşar ya öyleydi 🤦🏻♀️