Defnnanns sıkınca fışkırıyorsa iyidir. Benimde ıslanmıyor kıyafetlerim. Göğüslerin terbiye olmasıyla alakalıymış bu. Benim 2. Bebeğim olduğu için benim memeler usta artık kaçırmıyor😂 kilosu da bence iyi. Çünkü bizim doktorumuz haftada 250 gr civarı alması gerekiyor demişti. O zaman ayda 1 kg Normal.