Defnnanns canım öncelikle Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin soruna gelince doktorum bana bu şekilde anlatmıştı bebek tek bir memeyi 15 dakika aktif şekilde emmesi gerekiyormuş bu süre zarfında uyuyakalırsa uyandırman gerekir gaz olup midesini dolu hissettiğinden bırakabilir memeyi yorulur gazını çıkarıp 15 dakikayı doldurman gerek ayrıca bir memeden diğer memeye geçerken tekrar gaz çıkartmalı diğer memeyi de diğeri gibi 15 dakika aktif şekilde emzirme lisin doyduğu zaman bırakacaktır gazını çıkartıp uyumasına izin vermelisin bir iki çekip uyuyorsa karnı doyduğundan değil kendini kucağında huzurlu hissettiği yorulduğu veya midesindeki hava boşluğu onu tok hissettirdiği içindir umarım işe yarar anlattıklarım sütünle kal iyi geceler