Nilgunelaa selamlar, bizde bebeklikten beri emzik ile uyuyan bir bebeğiz. Yatakta 2 adet bulunduruyordum genelde uyku sırasında gözleri kapalıyken bi elinde biri diğerinde de ikincisi birini alır diğerini çıkarır sırayla emerdi. 24 aylık olduk ve 3 hafta önce burun tıkanıklığı yaşadı. Uyuyamıyor asla sürekli ağlıyordu krizi fırsata çevirdim ve emziği yok ettim ağladı göremeyince fakat biraz sabır ederseniz kolaylıkla bırakabiliyor. Bende kara kara düşünüyordum basıl bırakacak diye hatta sonrasında verdim 2 hafta sonra emdi geri versi istemiyor artık. Her çocuk farklı olabilir ama sanırım biz anneler biraz sabır edebilirsek kolayca halloluyor herşey. Bu arada emziği yalnızca uyku sırasında emdi doğduğundan beri asla dışarıda vermedim ve yataktan asla çıkmadı belki bununda bir etkisi vardır