Oğlum 10 buçuk aylık, ayına uygun emzige geçmesi gerekirken hala 0-6 ay emzik kullanıyordu. 7 ay itibari ile ayina uygun emziği ara ara teklif ettim kabul etmiyordu eski emziğini istiyordu. 5-6 gün önce vermemeye başladım eskisini de yenisinide, sadece uykuya geçişte kullandığı için çok zorlamadi bizi bence. Kullandığı emzik dışında farklı bir emzik vererek deneyebilirsiniz bence belki kendi istemez şekli yapısı farklı gelir belki. Oğluma öyle oldu, ben biraz daha kullanmasını isterdim yaşinda sünnet olacak sünnetten sonra bırakmak isterdim ama yeni emziği kabul etmedi uzunca bir süre oldu, doktoru konuşma geriliği yapabilir deyince kestim