kayrapinar hiç ellemeyin. Bizim doktorumuz, bir hafta sonraki muayenesinden sonra yıkamaya izin veriyordu, bir haftanin sonunda yıkadık hiçbir zararı olmadı suyla bol köpükle geçti hemen. Kaka yaptığında da yıkayabilirsiniz, biz bulasmadığı sürece yıkamadık silerek temizledik