bitrakyali döngüler çok hızlı değişiyor 37.güne girdik iki gün huysuzluk ediyor uyumuyor aslaaa üç gün güzel uyuyor oh düzene giriyor diyorsun hoop ertesi gün başa sarıyor. Biraz sabır sadece. Yorulup uyuyor bir süre sonra. Yanınızda destek olan birileri varsa biraz daha kolay geçiyor süreç tabi. 3 gün çok güzel düzenliydi uykusu öğlen banyo yaptırdık 13:30 dan 22:00 a kadar uyudu o arada 2 kez falan emzirdim sadece asla uyanmadı o saatten biraz önceye kadar da uyanıktı yeni uyudu. Banyoyu akşam yaptırmayı düşünüyorum artık belki daha rahat olur düzene girer. Memede uyuyorsa bir süre bekletin yarım saat falan hem kokunuzu almış olur ben öyle yapıyorum artık.