leman1 Veraaaa aynen ilk cocuksa sizi çok iyi anlıyorum ilkinde ben de öyleydim gerçi tecrübem arttı ikincide ama yine de en ufak bı bilemedigim durumda doktora götürüyorum. Ilki felaketti kendi kendime kuruyordum demek ki . Sonra makine olmadığını düşündüm ben de bazen dalgın olurum bazen sıkılır ofkelenirim bazen durgun oluyorum konuşmak istemiyorum o da bir insan bunu göz ardı etmeden genel sağlığına bakmak lazım göz teması var mı algiliyor mu al ver götür getir komutlari yerine getiriyor mu yaşına göre dönem ödevlerinde çok mu geride ona bakmak lazım.
leman1 leman1 mesela benim kuzu vsr bi tane 5 aylık daha hala götunu yediğim yüzüstü koysam kalır öyle dönmüyor yerde badanaş yapıp duruyor hiç evham yapmiyorum çocuk her şeyi güzel gidiyor varsın geç dönsun
Veraaaa leman1 aynen mesela elim ile gösterdiğim şeyi getirmezdi bu beni çok korkuturdu yada işaret ettiğim yere bakmazdı ama zamanla biraz da üstüne düşerek yapıyorlar. Tedirginlik hep olacak gibi geliyor bende
Veraaaa leman1 aynen öyle :)) ama annelik işte yinede yapsa ya keşke demektek alıkoyamıyor insan bazen
Nanem123 Veraaaa etkiler tabiki etkilemez olur mu daha önce oğlum için de söylenildi kaç kez götürdüm kulak burun boğaza birşey çıkmadı
asmom_ Nanem123 merhabalar benim oğlumda 28 aylık 5 aydır kanat çırpma ellerini kasar gibi yapıyor özellikle heyecanlandığında yeni bir oyuncak gördüğünde bide yemek yerken yapıyor ne zaman geçti acaba tekrarlayıcı hareketleriniz doktorlar uyaran eksikliği benziyor daha cok dedi
Nanem123 asmom_ tekrarlayıcı hareketlerimiz geçmedi sadece azaldı zamanla kaybolucak inşallah evet bizimde uyaran eksikliği tv,tablet,t telefon yüzünden oluyor
asmom_ Nanem123 özel eğitime gönderiyor musunuz faydasını gördünüz mü ben yeni başlattım ergo ve özel eğitim aldırıyorum
Nanem123 asmom_ Ben daha önce özel eğitim ve ergo terapi aldırıyordum yaklaşık dört ay aldırdım pek de bir gelişme görmedim açıkçası daha sonra ergo terapistim önce dil terapisti almamı önerdi çünkü bazen konuşmayan çocuklar da bu tarz hareketler yapabiliyorlar haliyle stres oluyorlar konuşamadığıızı düşünün hiçbir şey anlatamadığıızı düşünün bu tarz hareketler o yüzden yapabilirler yaklaşık yedi aydır dil terapisi alıyoruz çok ama çok faydasını gördük keşke önce dil terapistine getirseydim yedi ay içinde hareketlerinde inanılmaz derecede azalmalar oldu
MYMeltemm tunam3366 anne, baba, mama yiycez, anne hadi, baba hadi vs gibi konuşmaları vardı. Sonra sadece anne baba demeye başladı sonrasında kayboldu. Biz rutin kontrollerde sorduğumuzda o hafızasına kaydediyor sonradan tekrar söyler dediler ama öyle olmadı.