Öğretmen ya da doktor kimisi otizm der, kimisi değil der. Aileler acaba otizm mi değil mi derken çok uzun süre zaman kaybederler.Lütfen farkına varın ki 1-2 belirteç varsa bile zaman kaybetmeden eğitime başlayın.çocugunuzda farklı birşeyler var ki tam tanı konulamamaktadır.Ben bir özel eğitim öğretmeniyim, yolun başında çok güzel yol katettiğimiz öğrencilerimiz oldugu gibi, 4 yaşına gelmiş daha yeni tanı almış öğrencilerimizle ne yazık ki çok yavaş ilerleyebiliyoruz.Erken tanı hayat kurtarıyor. Hayatınızdan hatta evinizden gercekten tvyi kaldırın.İlk 2 yaş cocugunuz için çok çook önemli, iletişimde olun-tv/tablet/telefondan uzak tutun.Eğer acaba uyaran eksikliği mi? Otizm mi? Atipik otizm mi? Derken zaman kaybetmeyin.eğitime erken başlayın.aklınızda minicik bir şüphe varsa çocuk doktoruna/çocuk psikiyatristine gidin