empera kizimveben11 merhaba bizde bu gün aşı yaptırdık bacaktan ayağının üstüne basamıyor ağlıyor normal mi sizde böyle bir durum oldu mu
Kizannesi1823 empera Bizimde bugün 18 ay aşımız vardı kapalıydı sağlık ocağı ama yaptırmayada gönlüm hiç yok artık o derece korkuyor ve güvenemiyorum şaşırdım artık 😞
Buket57 annemioldumbensimdi_ benim kızıma da 20 gün önce yaptırdık,iki koldan bir ağızdan damla şeklinde sol kolu kızardı baya iki güne geçti kolonya filan sürdüm.