biimiyomyardimet kızım 3 yaşında harfleri tanıdı ama okumayı sökmedi burdan sormuştum hatta harfleri soruyor diye bir öğretmen arkadaş aslanın harfi balığın harfi böyle söyle dedi ama kızım bazen aslanın ası balığın b si diyordu ben hep devenin harfi penguenin harfi dedim. Bir yere gidince falan dükkanın adını böyle okuyordu ama harfleri birleştirme yapamıyordu. Bu sene 1. Sınıf anetil ve o harflerini gördü birleştirme mantığını anladığı için ve diğer harfleride tanıdığı için artık diğer yazılarıda okuyor mesela şişenin üstünü sütün markasını. Bize bir zararı olmadı yani harfleri tanıması onun için iyi oldu. Okuma yazma bilen çocuklar var sınıfta hoca sürekli onları uyarıyormuş mesela çocuklar ödev yapmak istemiyormuş.