biimiyomyardimet benim oğlumda var bu merak(3.5 yaş) sayıları 20ye kadar öğrendi 3 dilde de sayabiliyor, şu an harflere taktı kafayı babası destekliyor bizde, yazmak da istiyor motor becerisi gelişir diye izin veriyorum, şu an bir çok harfi biliyor, yani şöyle söyleyeyim Almanya’da yaşıyorum ben, burda öğrenmesini destekliyorlar çünkü direk kindergartenda harf ve sayı odası var mesela, biz de öğrenmek istediği şeyi kısıtlamıyoruz açıkçası, mesela toplama çıkarma da yapıyoruz basit, matematikten zarar gelmez diyip 🙈