delihatun01 benim bebeğimde de olmuştu sakın dokunmayın mikrop kapabilir daha kötü olur hastahanede doktor iki dk gümüş nitrat diye bu çubukla yakarak temizliyor orayı bebek hiç hissetmiyor bile benim bebeğimde de olmuştu fazla yıkamaktan da olabiliyor kuru kalmadığı için göbek bölgesi.