ilayhumra yaa of inşallah çok siddetlenmez genelde kolik olan çocuk tan sonra da kolik oluyor yazmışlar bir sitede okudum bende anneden kaynaklı olduğunu yazmışlar hatta ben çok telaşlı gecirmistim ondan olduğunu düşündüm.hep onceki gebeligim de kalbi durmuştu yine öyle olacak endisesi telasesi beni.yipratmisti eğer emziriyor saniz dikkatli beslenmeniz de fayda ediyor kimyon özellik le Allah yardımcınız olsun bebisede tez zamanda rahatlık versin şifa versin inşallah 🤲🏻