ilayhumra biz alerjik bir bebeğim 4 . Ayda % 30 azaldı 6. Ayda %60 8.9 . Ayda tamamen rahatladı artık kendi yapar hale geldi ilk 6 ay haftada 2 defa acildeydik yada arabada gezdi 6 saat kesintisiz ağlardı bogazi yırtılır di komşular çocuğu kesiyoruz sanıyor du öyle böyle aglamiyor du kimyon tükettim.rezene tükettim 3 4 çeşit gaz damlası aldik pek işe yaramadı zamanla geçiyor birde dikkatli beslenmek le ben kuruyemjs yerdim süt olsun diye ne zaman yesem acile giderdik fıstık gaz yaptığı için sütten ona geçiyor muş sonra diyet le yediklerime dikkat ederek aza indirdik en azından cok çok geçmiş olsun hiç kolay değil