susamtanem_ ben wefood markasının karadut özünü kullanıyorum. Hem tadı iyi hem organik olduğu için içim rahat. Doktorumuz bize kansızlık olmasın diye sabah aç karnına 1 tatlı kaşığı pekmez içirmemizi söyledi. Biraz yoğun gelince içine limon ya da mandalina sıkıyorum öyle içiyor kızım. İştahsız bir bebek ama her yemeğine kıyma koyuyorum, haftada 2 gün de bakliyat (nohut, fasulye veya yeşil mercimek) yediriyorum. 2 gün et/köfte, 1 gün de balık yedirmeye çalışıyorum. Bakliyat yediği zaman yoğurdu 1 saat sonra yediriyorum emilimi azalmasın diye. Hatta o ara emzirmiyorum da. Bitkisel demirlerle süt ürünlerini ayrı vermeye çalışıyorum. Biz ek gıdaya başladığımızda beri demir ilacı vs kullanmadık ve kızım 9.5 aylık tahlilleri iyi geldi şükür.