susamtanem_ Bu ürün çok kötü. Biz eşimle sodaya koyup içiyoruz bunu. Oğluma da Ayvalık’tan almıştık. İkisi arasında o kadar fark var ki. Tadı farklı, rengi farklı. Normalde oğlum döktüğünde lekesi çıkıyor, bu parkeye damladı. İnanın parkeyi kazıdım lekesi ancak çıktı. Aynı şekilde suyla da sodayla da karıştırsan dilini boyuyor.