anneann Beratim17 ben bjr ay önce ücretsiz taktırdım hiç bir ücret talep etmediler belki kural değişmiştir
9793selaam aysekadir42 doktor da bana adetinin 3 günü gel gibi bir şey demişti o zaman adet olmadan gitsem takıyorlar mı
mom_of_two seda2023 bende korkuyorum ama iki tane kızım var tekrar hamile kalmaktanda çok korkuyorum 😫