Sanemim bende adet bir kwre oldum bidaha olmadım spiral taktırmak istediğim için doktor adet söktürücü yazdı hapın bitmesine yakın adet oldum spiral taktırdıktan bir ay sonra ilk kontrol oluyormuş daha sonra senede bir, bana doktor spiral eğer kayarsa bu spiralden değil senin vücudun kabul etmediği için kayıyor kaydiktan sonra tekrar takılmasına gerke yok tekrar kayar demişti ama ben burda bazı postlarda 2. Taktırıp uzun süre kullanani da okudum kaydığını hissetmeye bilirmisiz ama genellikle batma oluyormuş kayınca, bana doktor ekstra korunmana gerek yok dedi ama ayriyeten eşimde korunuyor kayar falan eder de yanliskla hamile kalırım diye :( ayriyen koruyucu iğneler de varmış bir aylık iğnelerin yan etkileri çokmjs ama 3 aylık olanları öneriyorlar ben hap yada iğne ile korunmak istemediğim için spiral tercih ettim spiral+kondom ile de hamile kalırsam nasip diyeceğim artık 😔🥰