ece5454 bebeğim göğsümü tutmadı, 4,5 ay silikonla emzirdim. Kilo alımı sınırdan yükseliyordu. Ama razıydım yani. İlk zamanlar herkes ama herkes bi laf ediyordu. Hiç emmemesinden iyi deyip susturdum herkesi. O kadar stres yapıyordum ki. Çok zor çünkü. Ama emmemesinden bin kat iyi. Denemediğim yöntem kalmadı. Yok almadı yani. Sonra doktoruma söyledim bana dedi ki çok uzun süre silikonla emziren anneler var🥹 doktorum ya o kadar anlayışlı, umursamaz ve sakin söyledi ki. Resmen rahatladım. Ve dedim bizimki böyle gidecek belli oldu.
Hayatta hep işlerim şu şekilde yoluna girdi: “KABULLENMEK SÜRECİ KOLAYLAŞTIRIR”
Sonra farklı bir yere ev ziyaretine gittik. Ev sahibi bebeğimi kucağına aldı sevdi falan. Karnı da açtı. Neyse kucağıma aldım silikonu hazırlıyordum ki mememe yapıştı 🥹 güzelce emdi diğer göğsümü belki almaz dedim yok onu da aldı 😭
Yani bebek biraz stresli biraz da açtı anlayacağın. Ve bence en önemlisi ben salmıştım artık. Bence akışa bırak zamanı gelecektir veya öyle gidecektir. Hiç süt veremeyen anneler var öyle düşün🫶🏼