3 ay silikon uç ile emzirdim, sürekli çıplak memeyi tutturmayı denedim. Bazı günler çok inatlaştım ben inatlaştıkça bebeğim daha çok ağladı. Çok açken asla çıplak memeyi tutmuyordu biraz doyunca deniyordum ağzına alıp bırakıyordu. En son bir gün arabada ağladı ama silikon uç çantanın içindeydi çıplak meme denedim bir anda tuttu. Daha sonra evde diğer memeyi denedim hala uçla istiyordu. 1 hafta kadar sonra diğer meme içinde ucu bıraktık. Zaten tutası mı vardı, arabada o sallantıda şans eseri mi tuttu bilmiyorum ama ben böyle bıraktırdım. Denemekten zarar gelmez ☺️