Kbraunvr buhar makinem de yok ki. 1 hafta önce hasta oldu. Burnu cok akıyordu. Yemek yemiyordu atesi vardi. Ve gene öksürüyordu. Bende acile götürdüm. Röntgen çekildi. Ciğerleri temiz çıktı şükür. Doktor sadece calpol ve burun spreyi verdi. Okadar. aradan 1 hafta geçti. Burun akıntısı biraz azaldı. Öksürük balgamli hale geldi. Yemek yemesi düzeldi şükür. Ateşi de çıkmıyor. İyi mi kötümü anlamıyorum. Öksürük ve balgam olması beni korkutuyor. Çocuk doktoruna randevu da bulamiyorum. Tekrar acile götürsem mi diye düşünceler icerisindeyim