Zhr_ygz damla6116 1-2 haftada değerinin çok fazla artması lazım ama artmamış boş gebelik olabilir ama bi kaç gün olsaydı normal derdim çünkü ben 1800 le gittim göremedim keseyi
cihangirrrr damla6116 o değer çok düşük göremez zaten bende görememiştim o değerle 5. Haftada görmüştüm
damla6116 cihangirrrr bende öyle düşünüyorum ama bilmiyorum beklentiye de sokmam istemem açıkçası . Çok uzun zamandır bekliyorlardı . O yğzden hassas da olmaya çalışıyorum tabi . Perşembe günü kan vermişti 600 küsür çıkmıştı . Pazartesi günü gittiğinde yani bugün 1600 e çıkmış ama kese falan hiçbir şey görememiş doktor
ebru171_ Çok erken gitmiş olabilir biraz daha beklesin genelde böyle olunca birde alttan bakarlar ama siz ginede bir hafta bekleyin düşük olmazsa zaten iyi sonuclanir
Zhr_ygz damla6116 3 günde bu kadar normal bence ben çarşamba gittim ortalama 1800 civarıydı değerim kese göremedik cumartesi gittim küçükte olsa gördüm keseyi içini ferah tutsun sabırla beklesin görünür elbet
yokcanimbenalmiyim Adet günü üzerinden ne kadar geçmiş ki acaba o da önemli. Ben ilk öğrendiğikten 1 hafta sonra gittim doktora alttan muayene ile gözüktü kese fakat yaklaşık 5.haftada falandı belki geç döllenme olmuş olabilir