Merhaba kızlar çok yakın bir arkadaşım yaklaşık bir iki hafta önce hamile olduğunu öğrendi değeri 600 küsürdü bugün doktora gözüktü .doktor keseyi göremedi alttan muayene yaptı yine göremedi .kan testi için gönderdi tekrar ve bu defa beta değeri 1600 çıktı doktor yeniden baktı ve yeniden göremediğini söyledi haftaya tekrar bekliyormuş dış gebelik ya da düşük olabilir dedi arkadaşın morali çok bozuk normal olarak sağlıklı bir gebelik olabileceğini de düşündüğünü söyledi doktor .benzer bir durum yaşayan var mı neden sizce böyle oldu Teselli etmek istiyorum ama hiçbir bilgim olmadığı için bir şey söyleyemiyorum.😑