Prnssanns
Canım bu sürec gecici bende hep yalnızdım üstelik 3 yaşında cok hareketli bi oğlum vardı yapmayın yatın kalsın temizliğk akşam yemeği fln akşmalrı copu zaman eşim yapıyodu dışardan söyluyodu olabıldğince kendımı cekmiştim herşyden sizde zorlayın şartları baba olmak koly değil eşinizde taşın altına koyck elini