Ayy canım hiç korkma benım de 1 aylıkken fln hafıf kanama oldu doktora gıttm kanama alanı gördu progestane başlartı 2 hafta sonra yıne bı kanama oldu bu arada o arada miafr fln gelmişti yorulmuştum doktora günde 2 kere iken 3 e cıkardı sonra daha dıkaktlı oldum bidaki kontrolde gectı kanama alanı düşğk riskım vardı üstelik ılk cocpum tüp bebektı 2. cide olmuştu kanama ve 38 yaşındayım doğdu cok şükür şimdi 5 aylık