Linaduygu bende nasıl bırakacağız diye düşünüp duruyorum bu sıra. 20 aylık, hastaydı iyice bağlandı bu sıra vakumluyor çıkarmak istediğimde. Normalde emzik kullanan bi bebek olmasına rağmen sürekli bi ağıdı var, emzik bırakma sürecinde ağıtlarina nasıl dayanacam o gözümde büyüyor, dayanamam gibi geliyor saatlerce ağlama sesine.