Benimki 18 aylık, aslında 2 yaş sendromunu geçene kadar bırakmicaktım ama doktor damak yapısının bozulmaya başladığını söyledi bıraktırın dedi.. küçük oldugu işin laftan senaryodan anlamıyor, bir emziğinin ucunu deldim, tatmin olamayınca atıyo onu kızıyo, ama her mızmızlıkta meme diye ağlıyo , napıcaz gerçekten