Baybyuras bişey dicem eşim ikizler harika bir karakteri var. Ondan önce biten toksik ilişkim aslan burcuydu 4 yıl sürdü. Yeni biri ile tanışınca aslan’ım diyorsa uzaklaşıyorum. Çünkü aşırı egoist ve zalimler. Aşık olan tarafta ben olduğum için baştan anlamama rağmen bitiremedim ve senelerime mâl oldu. İyi ki sen kocacım bunu yazdığımı görmeyeceksin ama iyi ki varsın seni çok seviyorum ❤️