smyyars keşke bir kere bile emzirebilseydim. Bir kez o duyguyu tadabilseydim de göğüslerimin ağrısıyla kalsaydım. 2 ay sağıp verdim mastit oluyodum şişiyordu ağrıyla uyanıyordum ama emmedi sonra kesildi sütüm. Üstelik emmediği halde sağdığım için ağrı oluyordu ama herşey bebeğim için dedim ağrısını çektim. Ah ah emzirebilmek kadar güzel birşey yoktur eminim. Anne bebek arasındaki bağı güçlendirir diyorkar o kadar doğru ki kızım 6 aylık asla kucağıma yatıramam göğsümde sakinlemez. Evet çok zor acı ağrı ama bugünlerde geçer biraz sabredin 💖