@smyyars bende tam anlamıyla senin gibiydim acı çekmekten emzirmek istemiyordum ama bi yandan vicdanım el vermiyordu dişimi sıka sıka emziriyodum ağlaya ağlaya , krem sürdükten sonra hem göğüs kalkanı hemde gümüş kapak kullandım geceleri gümüş kapak gündüzleri göğüs kalkanı gibi dönüşümlü bi şekilde 3 gün içinde inanılmaz rahatladım acılar azalarak iyileşti kesinlikle tavsiye ederim , pes etme bebeğinin o süte çok ihtiyacı var 🥰☺️