Benim kızımda oldu evet doğumdan 2 gün sonra başladı ve devam etti delirdim resmen ama uzayan sarilik 3 aya kadar da devam edebilir dedi gerekli kontrolleri yaptırdık düşüşe geçti ben mamaya başlamıştım mama içen bebek daha çabuk atlatiyormus oyle dedi doktor ve öyle de oldu başladık mamaya günde 4 defa 6 saat arayla hem toparladı hemde atlattı çok şükür şu an 3 aylığiz 1 aydır mama da içmiyor kendi bıraktı