Merhaba sütüm yeterliydi fakat sarılığı 1.5-2 aya kadar sürdü anne sütü sarılığı uzamış sarılık dendi bana bir sorun yaşamadım allaha şükür. Bol bol emzirmenin geçirdiğini de düşünmüyorum, 1 saatte 1 emziriyordum ama 2 ay sürdü 2 ay boyuncak uyku uyumadım çok zor geçti. Kan değerinden kontrol ettirin bir anda düşüş yaşarsa biter allahın izniyle tedirgin olmayın rabbim bebişlere yardımcı olur