Dedektifgadget elbise ceket filan mağaza fiyatından daha pahalı olur çünkü çevremde parayla çok ören var iğne oyası yazma ucu 300 tl,havlu kenarı dantel 250,yelek şiş 500 tığ 800 tl ceket ve elbiseyi siz düşünün artık youtubeden bakın yelek modellerine yelek yapamazsanız kazak bakın kazaklar daha basit oluyor ben hem kendime hem kızıma tunik yaptım kartopu kuzu ipten çokta basit dümdüz örüp gidiyorsunuz boyuna göre kol kesimi yapmazsanız düşük omuzlu olur yaka kesimide çok basit oluyor zaten 3 er 3 er her gelişte kesiyorsunuz sonra isterseniz balıkçı yaka yapıyorsunuz tekrar ilmek atarak