defnemomm_ seda9507se lahana bebek😁😁 kız yapma bir daha öyle yaaa . zıbınını giydir iki üst iki tayt tamam. Eger zıbın uzun kollu ise bir üst giydir tamam . Yeter he 😁
adaatuna seda9507se ben askılı zıbın üzerine uzun kollu penye tulum giydiriyordum uyurken de müslim kundak öyle hiç kalın kalın giydirmedim hiç terleme yaşamadı
Araldoram seda9507se dolabı giydiriyorsun resmen çıkardığın kıyafetler makinayı dolduruyordur 😂bende öyleydim sonra terleyerek hasta olunuyor üşüyerek değil diye söyleyince Dr olması gerektiği gibi giydiriyorum artık sağlıkla büyütün