seda9507se ben çok üşüyen biriyim hafif rüzgar esse donarım. o yüzden dedim ki bebeğim kız da olsa erkek te olsa soğuğa alıştırıcam. Kat kat giydirmicem ki zaten o kadar giydirmeye ememez, uyur kalır, uyandıramazsın.
Ev 22 derece ve çocuklar genelde çıplak kendileri.
Büyük oğlum 3,5 yaşında 2 defa doktora gittik ateşini düşüremiyoruz diye. Rutin kontroller, aşılar falan Doktor nedir bilmeyiz yani..
Küçük oğlum 11 günlük daha bişi görmedik 😁