Renesmee Bebenin iyice kavramasi lazım kavrayinca ztn yavaş yavaş iyileşiyor ,eğer göğüslerin dolu ve şişse sağmani tavsiye ederim çünkü şişince kavramaya güçleri yetmiyor
Yara oluyor ,sağlık ocağı hemşiresinden yardım alabilirsin
Kırmızı kantaron yağı da deneyebilirsin