Renesmee ben 3.5 ay kadar emzirdim onda da hep silikon kullandım yara olmadı o yüzden sadece bir kere silikonu bıraktırmak için kesmitim o yara yaptı onda da lansinoh un kremini kullandım iyi geldi, ayva çekrideği iyi geliyor diye duymuştum bir deneyin isterseniz kaynatınxa böyle jel gibi birşey oluyormuş sanırım onu sürünce iyi geliyormuş, kendim denemedim dediğim gibi yara olmadığı için ama böyle bir duyum almıştım görünce yazmak istedim