Benim kuzum otizimli 2 yaşında tanısını aldı tam olarak bu şikayetleri vardı zaten otizim de çocuklar 1,5 yaşına kadar.herşey normal gider sonra birden çocukta gerileme olur otizim bi belirtisi de işaret etmeyi yi bilmezler işaret parmağını hiç kullanmazlar ne istese gelip elimi tutar elimi o şeyin üstüne koyar öyle isterdi. Belki otizimdir diyemem sonuçta uzman değilim ama silik otizm olabili yada ekran maruxluğundan uyaran eksiklği olabilir siz bi uzmana gösterin yine..😊