Kızlar kızım bir buçuk yaşında çocuklarla oynaması güzel sen ona gülünce gülüyor beni tanıyor babasını tanıyor ben gidince peşimden geliyor herşey güzel baba diyor dede mama diyor ama ismini seslenince pek umursamıyor telefondan kaynaklimi sizce otizm oldunu zannetmiyorum biseylerle oynuyor oyuncaklarla aciktimi yemek oldumu tanıyor ağzını açıyor yiycek diye mama diyor komşular bugun kendi cocuklariyla kıyaslamaya çalıştılar ama herkesin cocu bir deyil biraz zoruma gitti ..