Ezoezo şimdilik bir süre sütümü daha da arttırmaya çalışacağım. Malt içeceği aldım, humana çay aldım, çok daha fazla su içeceğim. Tek sorun çok uykusuz kalıyorum uyumama hiç izin vermiyor. Bu durum da sütümün kalitesini düşürüyor büyük ihtimalle. Bir kaç hafta sütü arttırmaya çalışarak yine sadece emziricem. Bu ayın sonunda da az kilo alırsa mecbur mamaya geçicem.