MinikAsyam merhaba , bebeğiniz henüz 1 aylık ve ilk doğduktan sonrada bir kilo kayıpları oluyor .sonrasında kilo alımı olmuş tabi alımı idealmidir bilemiyorum . Fakat 2 memenizide yumuşayıncaya kadar emziriyorsanız doyuyordur diye düşünüyorum . Tabiki bebeğinizi siz daha iyi tanırsınız ememiyorsa ve yoruluyorsa bırakıyorsa belki siz doyduğunuda düşünebilirsiniz.
mama vermek bu zamanda kaçınılmaz son gibi aslında :( kafanızda soru işaretleri varsa size tavsiyem bir emzirme danışmanı ile görüşün belki size tavsiyeleri olur .
Acıbadem hastanesinde semra hanım var kendisi instangramdan takip edebilir ve sorularınızı sorabilirsiniz her zaman herkese dönüşmyapan birisi bende kendisine yazarım aklıma takılan birşey olunca
birde sayfasında süt arttırıcı şeylerede yer veriyor bir göz atın derim :)
Semra abbasoğlu
Sakın kendinizi üzmeyin ve kendinize güvenin 😉