philips’i severek kullanıyordum ama boru sıkıntısı vardı benimkinin her an elimde kalacak gibiydi nitekim kaldı da borusu kırıldı servis 4000 tl istedi yaptırmadık biz v12 aldık şimdilik sağlam duruyor yormuyor da ama önerim avmde falan deneyin ürünleri sonra yine isterseniz onlineden sipariş verirsiniz bana hafif gelen v12 yengeme çok ağır geliyormuş mesela 🤷🏻♀️