Philips kullanıyorum şarjlı olanlardan memnunum şarjı tüm eve yetmiyor ama ben detaylı süpürdüğüm için bir oda mesela yetişmiyor şarjı ama ürün kalitesi çekimi çok çok iyi çıkan toza hayret ediyorum 🙄 bide ben takır tukur heryere çarpa çarpa süpürüyorum kaç kere düşürdüm devirdim ama sağlam hala 3 sene olacak alalı.